similar


man skulle kunna säga att min beslutsångest har tagit över igen. Nu är den svåra frågan om det ska bli tempopass eller backintervaller i ny backe. Tror på det sistnämnda för att det blåser så mycket men jag vill lova att dom båda är lika jobbiga.

Jag har fått i mig frulle och några godisbitar. Godisgrisen i mig har kommit fram kan jag säga! Är en sucker för sötsaker, speciellt smågodis och kakor. Tror på det där att när man tränar så mycket som jag gör att det inte är någon fara att käka godis nån gång i veckan. Bara det gör ju att man vill ta i lite extra när man tränar!! (:
Nuuu ska jag ladda upp lite här, sen resten av dagen ska jag inte göra någonting. Dricka cola, äta melon och godis. Kanske morot också.

image description
image description
vad säger ni? Lika solglajjor nästan. Mina är lite större och mitt rum har ett annat ljus. Ser ut som ett spöke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0