upp&ner, ner&upp

Borde väl kanske inte skriva detta (för jag kommer ångra mig), men i helvete vad denna allergin ställer till det. Ont i huvudet, trött och irriterad. Humöret svänger vill jag lova, det går från att allt är bra till att inget är bra.

När jag får dom dåliga stunderna så lyssnar jag på lite bra musik och kikar på bilder, för att tänka på annat. Eftersom jag hade en tid för inte så längesen när allt va dåligt, så ligger det färskt i minnet. Får försöka att släppa det men det är lättare sagt än gjort! Ni får bilder som gör att jag får ett litet leende på läpparna! (bra med en app där man kan ladda upp bilder oxå, sämsta appen i världen efter svtplay, aftonbladet och facebook)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1177818/images/2012/pic_204061878.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0