varvet

Jag meddelade inte vad jag gjorde igår. Men sedan september har jag haft ett datum i huvudet, 12/5. Igår alltså och det va dagen då jag gjorde det som jag har haft ångest över, men även känt lite lycka inför!! :)

Göteborgsvarvet. Japp det har jag kämpat mig igenom! Precis efteråt kände jag för att aldrig mer springa i hela mitt liv, smärta i HELA kroppen. Men nu känner jag att det är något skönt samtidigt som de är jobbigt. Precis innan va väl pulsen lite högre än vanligt, efteråt kände jag ingenting förutom lättnad! Efter att ha armbågat sig fram i 2 mil så är det skönt att passera mål, få medalj och lite energi. Dock fick jag lite lågt blodsocker när vi kom hem, skakis och trött. Menmen, denna resan är slut och det kommer säkert fler historier om detta!! Ett slut och en början på något nytt!!!


Kommentarer
Postat av: hanna

Duktigt!!!!

2012-05-14 @ 19:43:08
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0