ett år

Har för första gången på länge ingen större ångest för att det är skola imorgon, men den kommer väl precis innan jag ska sova. Ångesten alltså.

Det slog mig nu att för ett år sedan så hade jag precis anmält mig till Gbgvarvet (okej, det gjorde jag den 17 september för att vara exakt), börjat träna lite mer och precis fått den första av många käftsmällar på vägen. Skadan i knät som gjorde att jag inte kunde springa på väldigt länge. När jag sedan var hyfsat bra ifrån det så var de semester och jag fick blåsa och gud vet allt vad jag fick?! Hemskt var det iallafall! Sen fick jag plocka bort nageln och efter det fick jag influensa. Efter det kunde jag träna på riktigt. Dock var det andra saker som störde hjärnan efter allt detta.

Men det jag ville komma fram till var (och är) att det kan hända så jävla mycket på ett år. Jag hann springa 2 halvmaror, vem kunde gissa det lixom? Sen att Hanna och Fredrik har varit tillsammans i ett år. Vart fan tog året vägen???
Bilden på fötterna. Kan bara säga AJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0