090810

Godmorgon kära läsare!

Jag behöver inte skriva att jag har varit vaken i 40 min typ... Men det har jag varit, gick upp och gick ner (haha) och gjorde lite frukost... Gissa vad jag gjorde då? Havregrynsgröt.... hmm.. Äckligt som fan va det.... Men jag pressade i mig så mkt som jag orkade. hahah..
Jag börjar få riktig ångest över skolan...Nån mer som har det kanske?
Bara att tänka på skolan gör en deprimerad, hahahha. Och bild lektionerna ska vi inte ens prata om... USCH!

Jaja... Idag ska jag inte göra så mycket. Solen har inte tittat fram än, så man kan ju inte sola..... JUst nu... Ser på tv lite, men det går typ inget bra.. Eller jag har inte kollat på ett tag, kom jag på ;-) Ska ialafall till stallet idag, som vanligt. Men denna veckan så ska vi inte dit på helgen, ska faktikst bli ritkigt skönt! =)

Funderar på att åka in till stan nån dag denna veckan också. Men det finns ju sammtidgt små problem som gör att jag inte vill ändå, men jag måste.... Ska kanske försöka komma iväg ändå.... 
Det va reklam nu, oxå va det för. Absolute kidz 26 eller nåt... Kan dom inte döpa det till melodifestivalen istället? Det är typ bara låtar från melodifestivalen...

Nu ska jag kolla lite på nätet, återkommer om ett tag!
//Elin♥


ännu en bild(2 bilder då), som det är stor skillnad på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0