090824

Heeejsan...  Jag tänkte skriva godmorgon...  (är lite trött)

Nu är vi ialafall hemma efter en tråkig dag i skolan.. Eller ja, den va ju rolig men ni fattar det blir tråkigt...  Jag lyckades klara mig igenom både so & engelska som jag va sjukt trött på..  Vem lägger so på morgonen? Jävla klappträ som gör det ialafall...
Jaa, vi har inte gjort så mycket, hade lite matte.. Lätt som fan va det, sen hade vi lite franska min lärare älskar oss, på no:n så kollade vi på celler i mikroskop. Kanske inte det mest underhållande men...

Tack för alla kommentarer förresten, underbart att läsa dom!!

Förresten vi har prao på skolan veckan innan höstlovet, hahah. Jag vet inte vilken vecka det är..  men har ni nåt förslag om vart man kan göra sin praktik?

Nej, nu ska jag uppdatera mig om vad som har hänt i bloggvärlden!

//Elin♥


ni får stå ut med att mina läppar ser väldigt konstiga ut...


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: härligt, jora det är bara nice med mig hehe :P

2009-08-24 @ 20:19:07
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0