090826, äntligen!!!

Äntligen!!!!


Internet fungerar, hoppas bara att det fortsätter att göra det!!! Jag har haft abstinens (hete det så? när man måste göra nåt?)

Men ialafall. igår så fick jag lite smått damp, när jag skulle svara på kommentarerna så slutade internet att fungera. Det va lite smått jobbigt kan jag säga. Men msn funkade ialafall..

Idag har jag ju såklart varit i skolan, gick bara till kl12, sen så åkte jag & en kompis till stan och åt. Sen åkte hon hem & jag till skolan igen för att ta skolbussen hem istället. Det va ett bra beslut av mig, för jag älskar att åka bussen hem typ. Dels för att jag vet att jag är på väg hem, sen så har vi (jag & Hanna) bästa sällskapet. Dom är för roliga, dom som vi åker med. Jag & Martin har samma humor, Hanna & Olle är så jävla tråkiga och har inte alls samma BRA humor som jag & Martin har... 
Men ialafall. Imorse när jag vaknade så märkte jag att det är höst, det regnade & blåste :( Inte okej!!

Nu ska jag kolla lite bloggar, sen så ska jag tänka på ett bloggtips, så håll utkik!

//Elin♥


TACK! för alla kommentarer!!!!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Hahah ;)



Ja usch för vädret idag :O men solen sken litegrann förut, inte illa ;D

2009-08-26 @ 18:19:34
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0