090831!!!!

Hejsan alla små söta!!

Jag va inne och kolade statistiken nu, som jag inte har kunnat kolla på ett bra tag. Jag fick en glad överraskning, det visade sig ju att vi har en stabil linje där... Men idag har det ju gått ner lite...  Hanna har varit duktig att uppdatera ialafall, då jag har varit i skolan. och JA Hanna går i skolan, hon ör bara lite sjuk.

I skolan hände det inte så mycket kul. Prov i engelska, wiiee!!! NOT! Inställd matte ialafall, sen så skulle vi kolla på växtceller på no:n. Men jag & ngra kompisar kollade på våra hårstrån också. ahhahahha. No life!

Men nu så har jag ju varit i stallet, kommit hem och lugnat ner mig lite. Kollat lite bloggar och sånt. Nu hör jag att mamma kommer hem, vilket betyder att min mobil FÖRHOPPNINGSVIS är inlämnad. Är den inte det så börjar jag nästan gråta...

Hoppas att ni har haft en bra dag. Pussisar!

//Elin♥


detta va ju ngra månader sen... Sista dagen i augusti!


Kommentarer
Postat av: A.F

haha jaa :O o jag e trött p åallt krig å sånt, vi behöver mer kärlek !:O

2009-08-31 @ 19:27:12
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0