2 Bilder....

Jag kom på att jag tog kort med min väska, även fast det är väskan som är mest med...  Jag orkade inte sätta på självutlösaren, så jag otg bara ett kort där jag håller i den.. Sen så har jag en ny bild på mig själv. så nu får ni 2 bilder från mig till dig som läser:D


bilden på mig,  3 dagar gammal =)


sen så har vi väskan, hela är inte med... Som ni ser, men det längst ner är inte så noga. hahah. Sen så är bilden svartvit. Men ni får en bättre bild en annan gång. Detta är ju bättre än inget alls =)

//Elin♥

Kommentarer
Postat av: BECKY- glamorous life overseas

jättesnygg väskaaaa! :D<3



re: ahaa :) han säger att då var den ända tiden han fick mamma för sig själv & slapp mig :p hehehe<3

yeeep allt är topppeeen! :D allt bra med dig då ??

2009-08-15 @ 20:35:14
URL: http://beckyberry.blogg.se/
Postat av: felicia

Hehe ja, snygg väska :)

2009-08-15 @ 21:10:49
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0