489

Japp, så många inlägg har vi publicerat,....  Kanske har jag skrivit 300?. hahaha ..

Jag kan ju säga att imorgon kommer det nog inte bli så mycket bloggning...  Först ska vi upp as tidigt och gå till stallet... Typ halv 9 ska vi åka dit... Sen så halv 2 så ska vi åka igen. Då är det Karl som ska spela fotboll. Jag vill ju såklart vara den bästa systern i världen och kolla på honom.  Men jag kanske skickar iväg ett inlägg från mobilen, vem vet?! Jooo, den som läser vet!

Jag har inte så mycket mer att säga just nu.. Mer än att jag är SJUKT trött.. och nu menar jag verkligen sjukt trött...  Jobbigt... men jag skriver en gång till innan jag ska sova!

//Elin♥

Kommentarer
Postat av: Emmelie

SV: okej skönt o höra :) jo jag mår fint här med :D Vad gör du annars då?

2009-08-09 @ 00:09:40
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: Emmelie

sV: haha okej :P nej svararpå kommentarer och lyssnar på lite musik och muyser :)

2009-08-09 @ 00:49:48
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0