Allt & inget...

Nu kommer det komma ett inlägg som jag bara berättar lite allt möjligt i, tror jag...

Det första jag tänkte säga är att jag & Hanna har gjort maten tillsammans nu i 2 dagar, utan att bråka en enda gång. Det ni... Jag ska förresten försöka komma på lite skvaller om Hanna.. Typ om nåt händer under dagen och hon inte berättar om det...  Hahah, kan ju bli riktigt kul för er & mig, inte lika kul för henne... Men jag ligger illa till om hon gör samma sak mot mig! hehe...  Men ni får ju massa smått skvaller...

Nåt som jag har tänkt på är att jag ska be Hanna, så att hon får fixa så att vi får en ny design....  Eftersom jag uppdaterar mest här och svarar på typ alla kommentarer. Så är det inte mer än rätt att hon ska fixa sånt... Hon får helt enkelt kontakta nån som ska designa bloggen...  Kanske få hon prata med söta Helena som har gjort våran söta design som vi har nu!
Okej Hanna?!!!

Hmm. Jag tänkte säga nåt mer...  Kommer inte på vad det va bara...  Kanske att jag har svin ont i huvudet...  Det är jobbigt vill jag lova... För lite vatten idag skulle jag tro faktikst....  Sen att jag har ångest över att skolan börjar snart gör ju ingenting bättre!!!!!! Fyyy!  Ni som har tagot studenten och säger att ni saknar skolan, jag tror inte en sekund på er! Hur kan man sakna nåt som är så fruktansvärt tråkgt och neeej!!! 

Nu ska jag sova, jag vet inte när vi hörs imorgon(idag)... Men nån gång unger dagen kommer det bli ialafall.. Ska till stallet på förmidagen. Typ halv 11...  Vilket betyder att jag måste gå upp lite tidigare än vanligt, det blir nog inte så jobbigt om jag inte slösar tid nu på kvällen då men...  Sa jag sova? Ja det gjorde jag.. GODNATT & SOV SÖTT !!!

Fick en kommentar i förra inlägget, men inget namn eller nåt! Så känner nån på sig att den glömde att skriva det så kan du ju skriva en kommentar att det va du <3 !
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: nadja

jag är 1.62 :)

2009-08-06 @ 00:51:20
URL: http://nadjafeili.blogg.se/
Postat av: A.F

klart ja lär dig! ;D

2009-08-06 @ 03:37:12
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

jordnära & riktigt bra! ♥

2009-08-06 @ 04:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0