Allt & lite till..

Hmm.. Jag satt och letade lite på youtube, efter ett tag så hittade jag det jag letade efter...  (hmm, vrf jag nu sa detta?,haha!!)

Gick iaf in på asos för att kolla om jag kunde titta lite på mer än EN sida, men icke! Det tar typ 5 min... Stört.. Men jag kollade iaf på nya skor & väskor som hade kommit in, några av dom iaf...  Då möts jag av en sak som jag tyckte såg helt stört ut .. Lägger upp en bild längst ner i inlägget.. Det enda jag kan säga är att jag ALDRIG skulle gå ut med en sån väska. Den är helt weird.... Tycker jag ialfall...  hahahaxD

Snart är det mat hoppas jag oxå.. Här behöver man inte betala för att nån annan ska göra maten. Här gör dom bara maten, okej inte på lunch... Inte frukost heller för den delen. Imorgon blir det havregrynsgröt igen, fy fan vad äckligt det är alltså.. hahha .. Men det är bättre än inget alls jue!!!  Ska ha på lite kanel oxå, det tyckte Hanna. Problemet är att jag inte gillar kanel.. =). hahaha . Eller ja , det är inte min favorit...  Lunchen imorgon vet jag inte heller vad det blir.. Men det känns som om dom här 2 dagarna kommer bli slappar dagar.... Ska och fira en kompis som fyller år imorrn oxå. haha . Kanske blir det en sallad till lunch imorrn igen?. =) Hoppas bara att vi har sallad hemma då...  För jag klarar mig inte på tomat & gurka tror jag... Men det återstår att se vad det blir imorgon...

Det ska bli åska här oxå, så om jag inte uppdaterar så vet ni varför...  Vrf kan det inte bara vara bra väder, för en gåns skull?..  hatar regn!!!!! eller det regnar inte.. men HATA MOLN!!!!!!

//Elin♥


ja, bara för att!

Här kommer den omtalade väskan!!!!


och, JA det finns fler andra Barbie väskor på asos...  herregud!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

snygg blogg :D

2009-08-10 @ 20:04:42
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: Yohanna

haha ja verkligen :D

2009-08-10 @ 20:10:10
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: EMMA

bra det

2009-08-10 @ 20:35:19
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Niclas

nej jag softar framför tv:n bara.

2009-08-10 @ 20:58:15
URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0