Ännu ett tips från mig!

Jag gav ju er ett tips igår om en blogg. Becky va det igår....  Idag blir det en annan blogg hade jag tänkt....  Vill egentligen tipsa om flera.... Men man kan ju ta nästa blogg imorrn... För att ni ska bli nyfikna så kan jag säga att imorgon blir det en tjej som är 13 år och söt!

Dagens "tips" blir Oscar. Tror att jag har skrivit om han tidigare...  Men jag har ialafall läst hans blogg ett bra tag nu. Jag har kommit fram till att han gillar Ellen (degeneres), säger vad han tycker, gillar musik & står för det han säger... Tycker att hans blogg är bra, jag kan inte sätta fingret på vad det är som är så bra. Men uppenbarligen så va det nåt som jag fastnade för. Vet inte vad bara... 
Men ialafall.. För att komma till denna bloggen som är en favorit hos mig, klicka. HÄR!

Jag ska snart sova också...  Äntligen, skriver innan det!

//Elin♥

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Okej :) hehe jo, det är väl ungefär så man alltid känner. du får leva dom här sista dagarna så att det känns som en vecka haha ^^

Haha, nej precis :P jo, jag tror det är så man säger ^^

natti natti :)

2009-08-16 @ 23:33:26
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: oscarpettersson

sv: Ja, men han umgås inte med Dessie så ofta och då tycker jag ändå att det är bra att han tar hjälp av sina vänner, det är det man har vänner för. För att hjälpa till!



jag tar det som en komplimang:)

2009-08-17 @ 00:01:59
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0