Bästa uppfinningen?

Förlåt för sämsta uppdateringen idag (igår) får jag väl säga....

Men det har ju faktikst vrait fint väder också har jag haft annat för mig. (läs varit i stallet och sett på fotboll)...  Just nu är jag as trött, typiskt mig....  Men jag ska nog gå ut till Hanna & Markus som spelar wii... Markus är våran kusin för er som inte vet...  Iof så borde inte nån av er veta, tror jag?! Annars har kvällen bestått av sms från när jag kom hem... Jag har sagt det förut och jag säger det igen, mobilen är nog en av dom bästa uppfinningarna som har gjorts.... Kan ni komma på nåt bättre? För man kan ju va inne på msn, internet och se på tv...  Okej, jag vet inte hur man ser på tv i min mobil men det går nog att fixa på nåt vis... Msn & internet kan jag ju... Tror tillomed att man kan ringa på den! Inte dåligt faktikst...  hehe

Dock börjar min mobil så smått få för sig lite egna saker, så som att hacka när man ska svara på sms ibland...  Stänga av sig när det känner för det... Dock sätter den på sig igen, tack gode gud för det.. Jag har redan lämnat in den en gång, för då stängde den av sig och vägrade att starta sen... Då va det bara att lämna in, alla nummer försvann. För jag kunde ju inte flytta dom till minneskortet när mobilen är av... Sen så går det ju inte att ha mobilen av när man har kopplat in den i datorn... Ja, ni fattar. Det blev ett helvete när den kom  tillbaka, har fortfarande inte fått txm alla nummer. Detta hände i typ ferbruari! hatar den!

Nu har jag inte så mycket mer att säga, än godnatt på er. Vi hörs om några timmar! (ska försöka att hinna uppdatera imorn fast at det är sunshine!!!!)
//Elin♥


baby!  Läs mitt inlägg om dom 2 bloggarna som är bland mina favoriter.. Inlägget under detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0