Beslutsångest....

Jag skriver nu istället för sen innan vi åker...

Jag har bytt kläder typ 5ggr, för jag visste inte vad jag skulle ha på mig... Är inte det så typiskt, den från gojane blev inte bra tyckte jag. Kan även säga att jag aldrig har använt den.... Blev en lång kortärmad cardigan från h&m och ett par svarta leggings till det. Enkelt men ändå snyggt.  Sa jag att jag har beslutsångest?. hahahha (jag skrev det igår i, visste du att..)
Jag har gjort en ny klädhög oxå, denna gången i sängen... Som kommer flyttas till en fotölj.. ja. ni fattar. Det kommer sluta i katastrof!

Nu ser vi på pistvakt. När jag säger vi menar jag. Hanna & Karl.. Mig sjä'lv också, såklart!

Nej, nu ska jag kolla mailen och lite så. Vi hörs igen ikväll nån gång. Runt 9 kanske? Ja, det återstår att se.

//Elin♥


kan inte släppa denna Barbie väska som finns att köpa på asos... Dock vill jag inte ha den, eller kanske bara lite för att det står Barbie på den... och det lilla rosa på vänster sidan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa! jävla sepe e dom allihop! -.-

arrå, sj? :)

2009-08-11 @ 17:30:06
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Skulle vara kul att ha den väskan.. bara för att ha, sen var ju lite söt ^^

2009-08-11 @ 17:53:02
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0