Bildbomb & förrändring...

Har lixom inte haft nån lust att blogga ikväll... Dels för att typ hela bloggvärlden står stilla....  Typ ingen har kommenterat... Tråkigt, men sant... Hoppas att det blir en vändning på det!!!!
Tänkte ialafall bjuda på ett par bilder från dagen. dock är dom bara på mig. Men bloggen handlar ju till 50% om mig...


en dagens outfit... Tunika från typ, ellos... leggings från gina tricot...


moi...


jag, igen...  varför ser jag så mkt bättre ut på den svartvita bilden för? Beror nog på att min högra sida blir bättre på bild... Förutom när jag ska le, med tänderna... hahah ... :D


jag gillar ögonen på denna bilden... Det gröna syns lixom, fast att jag har gjort om färgerna lite... :D Ansiktsformen ska vi inte prata om. Ser ut som en 3åring, typ...

Gör listan som Hanna gjorde tidigare idag snart. Det får bli det sista inlägget... Sen så väntar en nybäddad säng!!!! Underbart.. Dock väntar skolan på måndag, den kan bara gå & dö!!!!
  har ångest som fan. Kan inte bara allt bli som jag vill? Då är det första jag skulle ändra på skolan, att jag skulle bli supersmart så jag slipper plugga någonting alls. Fatta va skönt!!!!! Sen så skulle jag ta bort Bild från shemat, eftersom jag tycker att det är helt världelöst och förstår inte varför det ens är obligatoriskt? Sen efter det så skulle jag ta i tu med mitt privatliv... ojojoj.. Vilka förrändringar... 

Nu, göra listan. Sen sova.. Listan kommer om kanske 15 min..
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: BECKY- glamorous life overseas AMERICA

sööt du är gummaaaan!



jaa, jag älskar verkligen uggs :) så mysiga heheh

hoppas du känner dig bättre snart då<3 take caaare

2009-08-22 @ 22:52:25
URL: http://beckyberry.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: aww tack, vad gullig du är! :)

allt bra med dej? :) Kram♥

2009-08-23 @ 00:50:05
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0