Ego & optiker?

Hejsan gott folk!

Jag håller helt klart med Hanna om att Westlife är underskattade! En av deras låtar, (eller om det är en cover som alla andra, jag vet inte men iaf) heter I´m already there. Lyssna på texten för den säger väldigt mkt..  Jaja, det va inte det jag skulle säga egentligen.

Ville nog inte nåt vettigt skulle jag tro, hahaha ... Jag har varit lite ego idag, tagit pic på mig sj.... (vrf jag inte sa egopic. va för att jag tyckte att ego äckte en gång) sen har jag filat mina naglar lite...  Jaja. Tänkte ialafall att ni skulle få se en eller två bilder som jag tog idag....  Sen vet jag inte vad jag ska göra nu... Ångest har jag ialafall. HATA SKOLAN! Det kan inte vara någon som går dit och ser fram mot det...  Jag gör det inte ialafall... Det enda som är bra är att för varje dag som går, desto närmare kommer vi varje lov och avslutning... Efter varje avslutning så är det lite närmare tills att vi TAR STUDENTEN! 2013 måste ju vara året då vi tar studenten?  Började år 2000, ganska lätt att hålla reda på det då..  2013 är året som det händer skulle man kunna säga. men iof 2012 så fyller vi 18.....  hahaha ...  Nästa år är det sweet 16..

Nu ska jag inte sitta här & snacka skit.
//Elin♥




Gillar den första bilden mest..  Den andra ser jag så stel ut på nåt vis. Ingen missar mina gröna ögon på den andra bilder ialafall... ÄR det nån som gör det så kan den ju ringa till en optiker direkt ;-)

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Hahah jo kan tänka mig det :P Vilket datum börjar du? :)

2009-08-16 @ 17:46:03
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

tack detsamma :D

2009-08-16 @ 18:03:41
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: BECKY- glamorous life overseas

re: jatack det hoppas jag ocksa :D

jattefina ogon du harr! :)<3

2009-08-16 @ 18:44:38
URL: http://beckyberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0