Facebook, batman & välja bort!

Nu är jag rädd att bara ni som har Facebook kommer fatta en del av detta.. Men det finns typ ett spel som heter Farmville, jag vet väl inte riktigt vad man gör men det verkar ialafall sjukt tråkigt jag ser inget kul med det...  Jag va tvungen att visa er detta.. hahahha ,,  Ibland måste man få försvara sina vänner!


Det började med att Marcus skrev Farmville♥

Sen så kom det bara massa kommentarer..  En som heter Gustav skrev att skillnaden mellan Farmville & Fredde är att det finns folk som gillar Farmville... Dom andra håller med om det...
Men jag skrev att skillnaden mellan Farmville & Fredde är att Fredde har ett liv...  
mohahhaha, där fick dom!

Och ja ni ser rätt, jag har Batman på min msn! Lite coolt tkr jag!

Imorgon har vi bild, och jag fruktar det verkligen. För det första så är det på tisdagsmorgonen och för det andra så suger våran lärare! Jag hoppas verkligen att vi INTE kommer göra nåt imorgon, men vi har 1h och 20 min, DRYYGT!
Jag tycker också att man ska kunna välja bort ett av dom praktiska ämnena, är så onödigt med typ bild ibland. Andra tycker säkert samma sak med typ, slöjd eller musik...
Slöjd har jag oxå imorgon!

Sen så såg jag att Kenza hade köpt likadana skor som jag köpte i Göteborg...  ojojoj..
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar : haha tack så snäll du är.

Det är bara bra med mig själv? :)

2009-08-24 @ 21:36:11
URL: http://lezy.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: hehe ja verkligen :P

2009-08-24 @ 21:42:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Haha min kille sitter o spelar det där jävla farmville, verkar helt meningslöst ^^

2009-08-24 @ 22:38:29
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0