ge mig

när man sitter hemma och är sjuk då vill man ju bara tröstshoppa (jag iafl) när man inte då har några pengar för man har shoppat för mycket månaden innan kan man ju bara önska, och det är vad jag gör nu.
Varför finns inte forever21 i karlstad? Jag skulle på riktigt va deras bästa kund, jag skulle dissa h&m och gina. För forever har basic kläder blandat med snygga kläder till fest eller liknande.

här får ni en liten del av vad jag vill ha (A)




snyggt linne eller tunika om man vill det
 

älskar det här linnet, ryggen är snygg också, enkelt men snyggt!


en söt tjocktröja, finns allderes för lite av det i sverige.


vi avslutar med ett par snygga jeans

HISS ELLER DISS?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktigt snygga kläder! :D

2009-08-29 @ 14:35:55
Postat av: oscarpetterssoon

sv: haha, jag har typ 100 nya inlägg per daG:) minst!

2009-08-29 @ 15:06:06
URL: http://oscarpetterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0