Happy day!

Hmm. Jag undrar om detta är längst dagen på hela året? Jag gick upp halv 11. Ändå så känns det som om jag vaknade gick upp åkte iväg och kom hem. Sen har jag varit hemma as länge...(känns det som) Dagen kommer aldrig ta slut... 

Men nu har ja nåt kul att berätta... Min kompis ändrade sig och tåget till Göteberg på tisdag är BOKAT! hell yeeaaaah! Jag, Hanna & en kompis.. Emma heter hon förresten... 
Sen så snackade jag med en som jag inte har snackat med på as länge... Eller vänta nu, 3 eller 4 dagar menar jag...  haha.. Känns som om det va en evighet sen! Den personen är på Mallorca. Säger personen i fråga... Hahha. Jag kommer inte säga vem det är. Kan säga att det är en han förresten...   Det är nog en av dom mest omtänksamma människorna som jag känner... Men kan vara en riktig bitch ibland oxå... Men om han är snäll, så är han en ängel. Precis som jag är! hahaha :D Sofia, om du läser detta så vet du vem jag menar! Men säg inte vem det är. haha :D

Hmm. Tror inte att jag ska dela med mig av mitt privatliv mer. hahah..  Eller ni kanske ville ha mitt nr oxå? Det får ni inte...  Varför tror ni att jag inte berättar hela mitt namn lxm... hallåå? :D

Nej, nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Det är inte så många roliga inne på msn heller... Jag ska nog kolla en mail.. Har 3 st... en till bloggen, en privat och en till msn...   Sen ska jag nog kolla facebook.. det där sa jag inte!

Hahha, måste berätta nåt som är lite kul. Några kommenterade väskan i  förra inlägget, TACK! men ingen kommenterade mig. ahhahha....  Men jag älskar er ändå! Ni förgyller min dag verkligen...  Idag har det kliat i fingrarna på mig kan jag säga! Det va nära att jag skrev imorse... Måste hålla i mina fingrar ibland!
Hejdå
//Elin♥


på tisdag baby!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Åh i see :) Om det är den du lagt upp bild på, så ären jättesöt :)



Skönt att götet blir av. aldrig kul när man planerat nått, o sen när det är så nära så drar folk sig ur :/

2009-08-15 @ 23:58:35
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0