Har vi bloggen tillsammans?

Jag inser att efter några timmar så är det dags att skriva lite här igen!

Jag kom att tänka på en sak som vi får ganska många kommentarer om... Det är om det är 2 eller 1 som har denna bloggen.. Ibland kan jag också bli lite fundersam på det.. För jag lägger ner mycket tid på bloggen... Eller ja, ganska mycket ialafall... Jag kollar kläder, skor, väskor.Ja ni fattar... Lägger upp dom här. för att visa vad jag tycker är snyggt .. Jag svarar på alla kommentarer och jag skriver så många inlägg som jag kommer på och kan varje dag!

Men jag gillar ju att kolla kläder, lägga upp och visa "min stil", vad jag gillar...  För ni borde veta vad jag gillar i detta läget... Det är ju dels därför VI har bloggen... För att visa vad vi gillar och sånt...  Svarar på alla kommentarer, ja det gör jag. Men det är lite lättare...  Men Hanna svarar på dom kommentarerna som hon får eller svar på dom kommentarerna som hon har skickat.. 
Jag kan förstå att ni undrar om vi verkligen är 2 på bloggen... För jag skriver så jävla mkt mer än vad Hanna gör..  Jag vet inte hur många inlägg vi har skrivit, kommer inte ihåg just nu.. Men 75% av alla är kanske "mina"?

Jag ville bara ge svar på en liten fråga som vi får ibland. Det kan vara förvirrande. Men dte är såhär som det ligger till just nu!
Puss på er!!! Tack, för alla fina kommentarer som vi har fått också!!!!
//Elin♥


old pic =)

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe tack sötnos ;D

2009-08-08 @ 21:38:18
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: T I N A

HAhahaha, tycker också att du skriver mkt mer =)



haha aa hans låtar.. åh dom sitter i hjärtat <3

2009-08-08 @ 22:02:27
URL: http://tajnas.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Tack för din kommentar=)

Jag kan avsölja vad jag tycker om det där om sillisar. Men det inlägget kommer imorgon ;)har inlägget klart men ej publicerat. om du är nyfiken så är du välkommen att läsa det :D

Haft en bra dag?

2009-08-08 @ 23:32:50
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Becca

haha, har också tänkt på det faktiskt.. ;) men såg nu att din syster har publicerat ett inlägg :)

2009-08-09 @ 10:39:46
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0