höst...

Jag blir på riktigt rädd när jag ser fjortisar som lägger upp massa bilder på sig själva... När dom är 13 år...  Vart är världen på väg lixom? Pushup och dom är lixom 13...  Blir lite fundersam, det är lite tagiskt...

Jag har lixom ingen idé på vad jag ska skriva om...  Jag kan ju berätta att jag dricker cola som smakar riktigt ILLA!! just nu... Sen så kommer jag inte blogga nåt imorrn, för jag ska inte vara hemma... Vi får se om Hanna kan stå för den biten, för hon kommer inte göra många km/h..

Åh, man känner att hösen närmar sig nu också. Jag vill inte ha höst, massa kläder och sånt. Då ska vi inte ens prata om vintern. Sååå tråkigt med alla kläder. Håret blir som ett jävla fågelbo oxå.. haha..
Nån mer än jag som känner för en utlandsresa NU?!
 Jag skulle inte tacka nej, fan va skönt att slippa ALLT & ALLA! okej, inte alla... Men, hjälp så kul jag skulle kunna ha med rätt sällskap.... herregud, det skulle vara GALET!

Nu ska jag vara lite mer social med mina kompisar
//Elin♥


mupp..

Kommentarer
Postat av: oscarpetterssoon

sv: ahha, ja. jag hade 27 prenumeranter på förra bloggen och nu när jag bytte följde 3 me..:(

2009-08-28 @ 22:43:05
URL: http://oscarpetterssoon.blogg.se/
Postat av: hejannw

ärsh :)

2009-08-28 @ 22:53:15
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0