Hur lyckas man?

hmm..

Jag är inne på aftonbladet och kollar lite, som jag gör varje dag.... Alltid är det något som man fatsnar lite för, eller något som man reaggerar lite extra på...  Idag va en sån dag för mig, när det står att det är en som är 36 (om jag minns helt rätt?). Hon väntar sitt fjortonde barn. Jahapp tänker jag och klickar in...  Då är det bara så att alla av hennes 13 barn har blivit omhändertagna, min första tanke är varför skaffar man då fler barn och som hon antagligen har gjort, missköter sig...  Då är det väl ganska uppenbart att man har gjort nåt fel när man har fått lämna ifrån sig sitt första barn, och varför man gör det 13 andra gånger är också helt oförståligt... Men hon skulle rakt av fortsätta tills hon får behålla ett barn.... Men jag tror att om hon får behålla ett så kommer hon skaffa fler barn för att hon klarar av ett.... 

Hmm. Hon fick sitt första barn 1992, dvs. 17 år sen...  Nu är hon 36. Det betyder att hon va 19 när hon fick sitt första barn. Att hon då har hunnit fått 13 barn sen 1992 är ju ganska så bra jobbat om man säger så...

Kanske borde man inte skaffa barn överhuvudtaget. Eller jo det ska jag, minst ett max tre =) Det säger jag nu, får se vad jag säger om 10 år.... Då är jag 25, kanske har jag fått mitt första barn då?. jaa., det återstår att se...

//Elin♥


eller så bor jag såhär om 10 år, det är nog drömmen....

Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: hahajepp=D

2009-08-03 @ 14:16:08
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Jäklar, det var en stor drös med barn.. Men håller med, varför fortsätter man skaffa om man tydligen inte ens kunde behålla det första? mystiskt....

2009-08-03 @ 14:39:04
URL: http://hannnah.se
Postat av: oscarpettersson

sv: var det du som kommenterade min blogg om min design ?:)

2009-08-03 @ 14:44:34
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0