Inte så konstigt som det låter...

Heeejsan, igen..

Ni märkte nog att jag inte stannade hemma? Det blev lite kallt, men solen tittade fram en liten stund ialafall...  Jag hade väl inte överdrivet kul, men pratade med en som vi känner iaf. Karls kompis mamma... hahah. Okej, det låter konstigt men det är inte så...

Jag har typ svarat på ngra kommentarer och sitter nu och väntar på att MIS (made in sweden) ska börja... Ska hinna äta mat & duscha oxå. För jag & Hanna har bokat teven ikväll. PUNKT!

Nu ska jag kolla lotye bloggar igen, sen äta mat sen duscha väldigt SNABBT!!!

sseeeee yah<3
//Elin♥




borde kanske prata med mamma om dessa?


Kommentarer
Postat av: BECKY- glamorous life overseas AMERICA

re: jhaa det är det :)

kommer bild senare när den är klar :)<3

kram

2009-08-30 @ 20:06:41
URL: http://beckyberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0