Jag har försökt!!!!

Jag är så grymt arg & besviken nu. Jag kommer inte säga här varför, men jag är bara det... Ni får lixom leva med det..

Men en sak som ni kanske har märkt är att jag inte har skrivit lika mycket längre.... Varför kanske ni undrar nu?

Då ska jag berätta det...  Jag har försökt att vara positiv i bloggen och skriva mycket med variation så att ni ska uppskatta... För ca. 1-2 veckor sen va ni underbara och skrev massa kommentarer. Vad hände lixom?Man ser att folk tittar in, men inte så många kommentarer!!! Jag har inte den där blogglusten längre som hade hade då när ni va super snälla och kommentarerade massor.....
Vad gör jag för fel lixom? Är det fel att uppdatera flera ggr per dag och svara på ALLA kommentarer så fort som jag ser dom?

NU vill jag veta, vad är det ni vill ha i bloggen? För annars så är det kanske inte nån idé att vi överhuvudtaget bloggar?

Jag va tvungen att skriva det här. Jag vill inte att ni ska tro att jag är arg på er läsare eller nåt. Men lite besviken är jag.
Jag har verkligen försökt att vara positiv hela tiden, och inte visat när jag är arg/ledsen/besviken. Är det inte all rätt då att jag ska bemötas på samma sätt av er!?

Skriver om ett tag igen.
//Elin♥


kanske ser lycklig ut?

Kommentarer
Postat av: BECKY- glamorous life overseas

rE: hahah awhie :) det är klart,

vad ska du göra idag dåå ?<3

kraaammiiis

2009-08-23 @ 13:05:46
URL: http://beckyberry.blogg.se/
Postat av: A.F

yee :) händer då? :)

2009-08-23 @ 13:44:10
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0