jobbigt

jag sitter här vid datorn för andra gången idag, och svettas. jag vet att ni vill veta att jag svettas framförallt. Men jag känner att jag verkligen är sick. Kan inte riktigt äta som jag vill för jag har ingen matlust så jag tvingar i mig en lagom mängd mat även om det tar emot varje gång.
Men när man har så tråkigt som jag har så hittar man ju på en massa idéer så jag har fixat mina naglar lite. Har bestämt mig för att jag ska försöka hålla dom (läs: inte bita på naglarna) .
Det här med facebook har slagit mig både en och två gånger faktiskt. Men jag ska sova på besluten för jag blir hemma imorgon igen..

Nu måste jag springa in till Elin med min skpåsnyckel!

Kommentarer
Postat av: PERSSON

själv biter man på naglarna ibland :D

2009-08-30 @ 23:11:45
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0