Klorna är vassade..

Ojj, kom på att jag inte har skrivit att vi är hemma =). Men det är vi.. Ikväll väntar det fotboll på teven, men kommer självklart ha datorn med mig. Dels för att jag inte har snackat med Sofia på typ 2 dagar snart, då finns det mycket att skvalla om! Har på mig en as skön tunika från mq. Jag älskar den verkligen... Kanske får ni en bild på den senare... Men den är gansa tjock, men ändå tunn. hahah..  :D

Nu ska jag snart äta. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på... Kanske dricka lite vatten ska jag nog göra... Ja, nu ska jag inte sitta här och babbla om nåt som inte säger nåt... Har ju faktiskt skrivit ett riktigt inlägg idag. där jag har fått tänka lite. Kanske är det bra innan man ska börja skolan. Bloggen har varit bra då oxå. Man glömer inte hur man skriver. Eller jo för hand..Jag kommer skriva som en 3åring, iof så gör jag det efter helgen oxå. Men ja, ni fattar...

För övrigt så är jag inte på humör just nu... Kanske för att jag är hungrig. Så nu jävlar skulle ni bara våga skriva nåt elakt. haha.. Klorna är vässade kan jag säga =)

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: nejdå, inte alls konstigt :)

jo man vill ju faktiskt att dom ringer ändå, det kan jag hålla med dig om.. men det var såhär dom gjorde sist också;O

2009-08-12 @ 20:17:14
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: RSON

Vad tkr du om Paris Hilton's New Bff? :)

kraaam!

2009-08-12 @ 20:26:18
URL: http://tjugominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0