Kom på mig själv...

Nu är vi hemma, lite tidigare är väntat...  Jag tog ett pass på ridbanan, barbacka (utan sadel för er som inte vet nåt om hästar).., hahah .. Hanna hade sadel. Jag har ont nu... :D

Men en sak jag kom att tänka på när vi hade ridit klart va det att jag ställde en fråga i ens frågestund. Kommer tyvär inte ihåg vems det va. Men jag ställde nån fråga om hur en vän ska vara...  Sen så kom jag på mig själv. Hur jag tycker att en vän ska vara ...
Jag tycker att en bra vän (bästa vän). Ska vara nån som man kan lita på och inte behöva ha några hemligheter för. Dom som man inte berättar hemligheter för, dom brukar man inte lita på till 100%. Jag har haft x antal "bästa vänner" genom åren om jag säger så...  En av dom har jag kvar, och jag vet att jag kan säga allt jag vill till henne. Men vi har inte den där jätte bra kontakten längre. Men vi klickar verkligen ibland, och det är fantastiskt. Sen så har jag ju dom som jag ångrar att jag sa det där lilla x-tra till. Men det är glömt för länge sen ..
Sen nu har jag ju Sofia som jag nog har berättat nästan allt för tror jag.hahah ... Hon är ett återkommande samtalsämne. Hon & mat... hmm... hahah :D Missuppfatta det inte bara!

Nej, nu ska jag tydligen "youtuba" en sak åt Karl. Det är väl lika bra att lyda hans order. "Yes sir" säger jag!

//Elin♥



Update:
Om ni undrar när bilden är tagen.. Så förra onsdagen!  Håret har växt & ändrat färg bara... that´s it...

Kommentarer
Postat av: TOBBE

hoppas du har haft en bra torsdag

2009-08-13 @ 18:49:39
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

hihi okej :D men va mysigt att nästan ha en hund då ;)

2009-08-13 @ 19:00:53
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Felicia

Okej, vad kul hehe , det skumpar mycket när man travar barbacka kan ju inte rida lätt då hehe, vem av er är vem på bilderna förresten? :)

2009-08-13 @ 19:18:51
URL: http://olssonflicka.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha ja , hehe okej söta :)

Där uppe då är du den första på bilden och Hanna den andra ?

eller är det tvärt om kanske hmm blev kanske lite komplicerat nu haha , ;)

2009-08-13 @ 19:29:04
URL: http://olssonflicka.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Nä fyfaaaan, ja gillar inte samhällskunskap :(

matte<3 däremot är skojsigt :)



nä, ja har inte gått i skolan på tre år (o då gick ja inte ens på heltid), o ja har inte gjort något jobbat lr så på ett år.. så jag skulle aldrig palla att läsa på heltid. så jag tog bort matte a och svenska a så att det blev studier på halvtid istället.. eftersom det är bara samhällskunskapen jag behöver för att kunna gå en vuxenutbildning sen.. men ja tror itne ens att ja ska göra det. men i vilket fall som helst, så är det bättre att jag mjukstartar litegrann, än o tar på mig alldeles för mycket :) är ju bara en termin :) men får se hur det går hehe ^^

2009-08-13 @ 19:40:21
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Hehe yepps ^^ eller ah, det är väl rätt intressant så sett.. men inget som ja vill sitta o plugga, men lika bra o ha det gjort :)



Hehe, hoppas att det blir en bra lärare då ^^ :D usch för lärare som man inte trivs med ;/



Jag vill bli; behandlingsassistent, taxichaufför, bartender.. o sen skulle ja vilja jobba litegrann som croupier och tolk :) du då? :)

2009-08-13 @ 20:06:21
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Jo, det är svårt sånt där.. som du säger, finns så himla mycket :/

Psykolog var jag också inne på en sväng, 2006, jag började på infokomp då, samhäll - människa beteende. synd att jag hoppade av eftersom jag vill bli behandlingsassistent :( hade ju varit en bit på vägen om man säger så :P



Reseledare skulle nog vara kul, man får se o träffa olika människor samtidigt som man får se roliga ställen :) Du får satsa på det ;)



Hehe ja.. men det har tagit mig några år att komma fram till vad jag vill jobba med, tråkigt nog :P

2009-08-13 @ 20:19:50
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Yepps :) Ja, jag tyckte att det verkade bra, men gick bara en vecka eller två. Men miljön är bra där, på infokomp o bra lärare :) o det hittar man inte överallt ;)

ja nej, svårt.. men om jag vore du (lr om jag vore jag haha) så skulle jag satsa på människa beteende. vet en del som har ångrat att dom gått barn o fritid ;P men alla är ju olika men hehe :)



Haha ^^ I vilket land/världsdel skulle du vilja jobba i då, om du får fantisera? :P

2009-08-13 @ 20:55:09
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0