Kul som fan!

Egentligen borde jag säga, Godnatt nu... Men jag är inte redo för sängen än..

Jag kan ju säga att vi har skrattat i ungefär 2 timmar... Har ont i magen & käkarna och alla möjliga ställen... Eller ja, nästan ialafall..  Kvällen har alltså bestått av Wii, men Mario Party va det som spelades typ, hela kvällen.Efter nåt glas cola och lite godis så blev vi alla lite smått övertrötta och skrattade åt, ALLT & ALLA!  Dock va Hanna lite trött på min mobil i början av kvällen runt 10-12 nån gång, där... Men jag stängde av vibratorn så då hörde hon den inte längre... Jag fick alltså sms för er som inte fattar. Men det tror & hoppas jag att ni gjorde!

Imorgon (idag) har jag inget inplanerat...  Tar dagen som den kommer.. Antagligen blir det att spela lite wii. Sen beror det ju på hur vädret blir också..

Hörs om några timmar igen.. Godnatt!

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: A.F - The city of Angels

jasså ruu :D

2009-08-08 @ 03:53:01
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0