Långsam död...

Godnatt mina babes!

Nu är det dags för sängen för min del. Jag säger det ialafall vi får väl se när jag somnar. Tisdagar är alltid värsta dagen i skolan, tiden går segt, det är tråkiga lektioner och man är trött som jag vet inte vad...

Jag vet inte vad jag ska säga mer. Imorgon ska jag hem och PLUGGA!!!!! Det ni. så det kommer ingen uppdatering precis när jag kommer hem. Men Hanna ska vara hemma imorgon oxå så hon kommer nog att uppdatera er vad som händer i hennes roliga liv här hemma...

Puss på er, alla smarta, osmarta, smala, tjocka. Ja vad ni än är. hahah ..

//Elin♥


imorgon kommer vara en plågsam dag, en långsam död skulle man kunna säga...


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi måste hålla de hemligT! :O

2009-08-31 @ 22:28:39
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

hello :d läget då?

2009-09-01 @ 09:18:25
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0