Lista

Jaru, vi får se hur denna lilla listan går... Känns som om jag kommer skriva, "vet inte" på varenda fråga. hahahha

Listan är från Isabelle

Skriv en person som du:



...som du älskar av hela ditt hjärta  - Menar ni nån kille? så säger jag det inte här =) (om ni menar nåt annat så, familjen kanske?. men det känns så "fröken sverige"...)
...som du skulle offra livet för -  oj, alla som skulle offra livet för mig!
...som är den smartaste du känner
- Markus (kusin)
...som alltid får dig på strålande humör
- Sofia
...som får dig att le när allt känns tungt
- Hemlis ;-)
...som är den
omtänksamaste du vet - Ella....  (jag ska försöka säga olika. men vill säga Sofia här oxå)
...som är en fjortis - Rebecka... (en som jag har gått i samma klass som)
...som är en bästa vän
- SOFIA!
...som är snygg - Helena
...som är osmart -
Emma, men hon är jävligt smart ibland oxå...
...som är en riktig vän - Sofia... (igen)
...som är din älskling
- Priatliv? haha :D
...som är den galnaste du vet - Jag...  hahah :D
...som är den konstigaste (knäppaste) du känner
- Det är nog en av mina kusiner =)
...som du kan prata med om allt
- Sofia... (& Fredrik skulle jag tro)
...som är din barndomsvän
- Ida&Hanna (inte min syster)
...som du saknar
- Baby!
...som betyder mest - familjen&äkta vännerna!  *fröken sverige*
...som du har spenderat mest tid med - Det är nog, Ida & Hanna (min syster) skulle jag tro..
...som du var dum imot när du var mindre -  hahah, jag va dum mot alla...  Nej, men jag vet inte ;-)
...som du tycker är snäll - Johanna
...som du har sportat med
-  Alexandra
...som du skulle vilja krama just nu - Baby!
...som du inte har träffat på länge - Jessica
...som du träffade idag
- Kusinen & Jakob.... är några av dom ialafall..
...som du ska träffa när du gjort klart den här listan - Ska inte träffa nån, men imorrn Emma...

Hmm.. Inte så kul för er att läsa kanske. Men lite fick ni ju reda på ialafall... finns frågor från våran frågestund som vi hade för ett bra tag sen i kategorin, "frågor&svar".

//Elin♥

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svaR:

haha ja det är ganska coolt hihi:p ja fast vi är tvåeggs. Så vi är mer lika som systrar inte direkt som tvillingar haha. Men folk som träffat oss en gång och ser en i taget tycker vi är as lika haha..



http://pey.blogg.se/2009/may/shorty.html där kan du se oss =)



haha ja jag med, det var faktiskt första gången jag provade det haha lite jobbigt att tänka på att inte lägga ner händerna i vattnet, det som är så skönt :p

2009-08-17 @ 22:07:22
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0