lista2

japp jag vet att ni älskar listor, själv tycker jag att det är ganska så kul faktiskt att skriva dom! ^^ så vi kör på en till!




Senaste person som
Sov i din säng:
det var nog jag det
Du pratade med: Elin
Du gick på bio med: oj jävlar de va 1 år sen typ med Helena
Du gick på stan med: Elin & Emma
Skällde på dig: mamma antagligen, hahah

Senaste

Låt du hörde:
ingen jävla aning
Film du såg: i taker lyser stjärnorna
Mat du åt: lövbiff,
Kram: Anders, en kompis :p
Puss: någonting jag ångrar ^^
Känslan: saknad
Ilska: i skolan klockan 14 i torsdags xp 
Resa: Göteborg
Glädje: inprincip varje dag
Dröm: hm, kmr inte ihåg riktigt..
Boken du läste: "14 år till salu" som jag förövrigt vill låna igen Elin
Personen du träffade: Elin
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Tobias 
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig
Gången du var utomhus: 3år sen typ :(
Gången du sov: jag vaknade klockan halv10 så :) 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: cola

Om dig

Namn: Hanna
Ålder: 15
Sysselsättning: hästen och vänner
Bra egenskaper: omtänksam och glad
Dåliga egenskaper: avundsjuka
Hårfärg: brun/blond
Ögonfärg: grön
Skostorlek: 38


Allmänt
Ska bli skoj:
jullovet, älska
Ska inte bli skoj: skolan :(
Sparar till: skor!!!!
Önskar jag var bättre på: att sjunga, är sämst 
Dagens dryck: juice
Vad saknar du?: någon att hålla om
Tre band/artister: ---
Vad har du gjort idag: sovit, tittat på tv och datorn ;p 
Var det kul? nja ..
Brukar du svära mycket? för mycket 
Hur tidigt stiger du upp? typ halv7 ibland senare
Är det bra eller dåligt? för tidigt
Gillar du att slåss eller? nej -.- 
Vad ska du göra ikväll? ingen aning faktiskt ^^
Hur många timmar sover du per natt? så många jag kan
Vad är det för veckodag? söndag
Är du uppväxt i stan eller på landet? landet baby
Har du utländska föräldrar? nee
Vad lyssnar du på för musik nu? ingen
Öl eller Vin? öl, haha
Vad längtar du till: nästa lördag, hahha 
Vem hatar du: hata är ett starkt ord, tänk på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0