Muffins?

Godmorgon..

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, känns som om jag skriver samma sak... Men men..

Idag så ska vi inte göra nåt speciellt, förutom att vi ska till stallet senare i eftermidag. Funderar även på att baka blårbärsmuffins...  Det är typ det bästa som jag vet... (om man ska säga inom muffins, kakor& sånt)
Sen så ska jag klippa av mina naglar lite, men inte hela utan bara halva...  Det känns konstigt att ha för korta naglar tycker jag.... Men ibland är det hur skönt som helst.... Dock är det svårare att skicka sms och skriva på datorn...

Försöker att inte tänka på skolan, det är väl kanske inte det lättaste just nu.. Men och andra sidan så är det nog för att jag vet att vi kommer få massa läxor sen så kommer proven...  Sen att vi har bild på tisdag gör ju inte någonting bättre om man säger så... 
Kom på att jag slutar ju 14.10 2 dagar i veckan, hela 9an.. Sen så slutar jag ju 12.00 varje onsdag på höstterminen...  Underbart att bara gå 3h 45 min!!!

Nu ska jag kolla lite mer på internet..

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: J E S I.blogg.se

sv, jo jag förstår. det är alltid svårt att börja igen liksom .. :P

2009-08-23 @ 11:08:17
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: sannapanna

hejhej! skulle bli jätteglad om du ville kika in

i min blogg eller kanske slänga en kommentar!

eller så kan vi ju följa varandra via bloglovin?! :)

kram, hoppas du får en bra dag! :*

2009-08-23 @ 11:57:50
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0