Om en vecka så....

Hejhej,

Jag ville inte säga godmorgon, för det kändes lite för sent. Jag har iaf varit vaken ett tag.. Ätit frukost. Funderar på när Hanna ska vakna och när jag ska göra lunchen....  Allt handlar om mat nu känner jag.. 

Idag är det iaf sämst väder här, moln & det har regnat lite.. Hatar det verkligen. Sen har jag kommit fram till att om en vecka exakt så sitter jag i skolan. Dock med mina vänner, min nya mentor (HATA!), är  jätte trött och vill bara gå hem =) Så mycket gilar jag skolan...  Jag vill gå hem, men brurkar tänka att det nog ska gå bra...  Det värsta är bilden bara, jag skulle kunna slokla från den och ha matte istället. Ungefär så mycket gillar jag bild... Det beror endast på läraren... hoppas att hon brter benet och inte kan jobba nåt mer!!!!(vi har 2 våningar på skolan, och då måste hon ta hissen varje gång. hahahha!!!)

Men ialafall...  Nu ska jag gå & hämta posten. Inte för att det är så jobbigt men... Sen ska jag göra nåt. :)..

//Elin♥


vill vara här igen. Det va 2 dagar innan skolan slutade =)

Kommentarer
Postat av: emma

tror dig ;D



gör du då?

2009-08-13 @ 11:03:10
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

hallå läget då?

2009-08-13 @ 12:29:27
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0