skriva

jag måste skriva av mig har sååå mycket i hjärnan just nu, haha.
Är det fler än jag som stör mig lite på att folk skriver "hehe" istlt för "haha" på msn, det känns fejk på något sätt? Men dom kanske tycker jag är helt retard som skriver "haha"? fan vet jag.
Påtal om msn, känns inte det lite B? Jag skriver nästan aldrig till nån på msn. Jag skriver bara ibland, camar ännu mer sällan och har nästan alltid min status på upptagen eller så är jag inte inloggad.
Men det är ju en jävla smart grej annars, alltså om man använder det :)

Sen håller jag på med mina lösdaglar vet inte om jag ska ha dom den här veckan, vilen färg, ska jag fila ner dom ännu mer osv. Men just nu fixar jag med ett rosa lack på en nagel som inte passar alls. Så vi får se hur det blir alltså..

Någon som vill baka en kladdkaka åt mig? Jag är jättesugen på det nästan så det ät jobbigt ^^.
kanske borde göra en själv? ^.^

Kommentarer
Postat av: sanna

tack, din med =)

2009-08-23 @ 14:16:05
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0