Stenansikte?

Så, nu fungerar internet igen. Hallelujah....  (hmm)

Idag har vi varit på fotboll och bara tagit det lugnt... En sak när man är på fotboll är ju att man oftast snackar med killar när man är där... Igår träffade vi 2 av våra kompisar där. Det va kul....  Sen så snackade vi lite med en i Karls lag, han är snällis....  Och rolig....  Idag satt vi med Karl, Jakob & Sebastian... hmm.. Jag börjar inse att jag umgås med killar nu....  För mkt testosteron....

Jaja, nu så gör jag inte så mycket... Har tryckt i mig 5 godisbitar.. Bara som tröst för stunden...  Blev lite arg på pappa oxå... Vet ni vad jag gör eller? Jag började säga en mening på eng för att jag blev så arg, tror att jag sa nåt med att han skulle kolla här och nåt sånt. hahaha ...  Men jag är allderles för envis och viljestark för att han ska kunna snacka över mig.... Jag kan ju säga att vi har haft våra stunder. Han säger ju vad han tycker, ibland blir det för mkt för oss andra. Då brukar jag ta striden. Det är inte alltid som jag lyckas hålla mitt stoneface,  utan blir så arg att jag börjar gråta =). hahaha .. Alltså jag gråter inte över honom. Utan för att det blir för mycket. Får helt enkelt för mkt skit på mig. Mit psyke orkar inte alltid med det...  Så nu vet ni det...

Ska kolla lite på internet nu.. Hörs om ett tag...

//Elin♥


baby, du sviker mig aldrig. =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är fjorton år, dudå? :)

2009-08-15 @ 17:46:34
URL: http://olssonflicka.blogg.se/
Postat av: BECKY- glamorous life overseas

re: han är äldst :)



jag ska egentlgen gå i åttan i svenska skolan, men eftersom skolan är amerikansk så går jag i 9.an :D så du som är 94:a va ? skulle alltså gå i 10:an :D



2009-08-15 @ 17:51:40
URL: http://beckyberry.blogg.se/
Postat av: Felicia

hehe okej, tack ^^

Okej :)

2009-08-15 @ 18:07:17
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0