Stresstålig...

Hejsan, nu är jag hemma...

varför känns denna texten så liten för?! :O

Men ialafall, idag har jag jobbat lite. Jag blev lite less i början. För ingen ville nappa på mina idéer och jag insåg att i slutet så hade jag så rätt man bara kan ha...

Den slutsatsen jag kan dra är att, är man INTE stresstålig så ska man inte jobba sådär....  Jag är faktikst ganska så stresstålig, så det gick bra! Dock stog jag typ heal själv dom i ngra timmar. Eftersom han andra sa att jag skulle räkna allt. Han gjorde typ ingenting. Sånt blir jag lite arg på..

Men ialafall, såg att Hanna har underhållt er med ngra inlägg.. Jag kunde inte skriva innan jag gick och la mig igår..

Nu ska jag kolla lite bloggar & vara social .

//Elin♥


hellooo baby!


Kommentarer
Postat av: Laila

hehe det är bra =) Har du något filmtips till mig ikväll..? :P typ någon skitbra film?:P

2009-08-29 @ 16:27:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0