This is my life!

Mitt liv består inte bara att se på tv ska ni veta. haha...  Nu håller jag på att baka också..  Det blir blåbärsmuffins & björnbärs muffins.. Har aldrig gjort det sist nämnda, men det återstår att se hur det smakar ju!

Varmt är det också, men vi ska inte klaga på det fina vädret. För några veckor sen satt jag  & svor över det dåliga vädret. Sol är ta mig fan 100ggr bättre än regn, på sommaren...  Det händer inte så mycket mer, det skriks som om man skulle ha 2 små barn här hemma.. Dock är det bara Karl & Markus som spelar wii.... Ibland undrar jag om dom är 2 & 3 år? Men i själva verket är dom ju faktiskt 18 & 19, det är lite svårt att tro...

Jag gjorde maten idag också, utan att bränna all mat...  Huset började inte brinna heller.. *applåder* Sen så vaknade jag 9 imorse, somnade i 10 min sen vaknade.. Så såg min morgon ut fram till 09.40....  Jobbigt kan jag lova! Jag vill ha en ny dörr, NUU!

Men nu hör jag att pappa plockar i köket, blir att springa ner och skälla ut honom, för han tar säkert bort mina saker. FYY!

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ååh det har han verkligen! och tack eller vad man ska säga, blir glad över din kommentar :)

2009-08-07 @ 16:27:40
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0