Du visste kanske inte detta?

ALLMÄNT

1. Vad heter du? Elin
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? hmm. Typ nåt lite ovanligare kanske, Jonna? (Jonna&Malin?, Hanna ska vi byta namn när vi fyller 18?)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? bra fråga, har faktikst ingen aning..
4. Vilket stjärntecken är du? oxe
5. Vilken årgång är du? 94:a
6. Vart bor du? Karlstad
7. Bott utomlands? nej, tyvärr. Skulle inte ha nåt mot att dra till typ, usa eller thailand i ½ år. Gå svenska skolan där då, såklart!
8. Flyttat antal gånger? ingen!
9. Vart skulle du vilja bo? hmm... Land, USA.... Stad, ojj...Stockholm eller göteborg kanske? (Malmö kanske oxå!?)

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
mer än 163 mindre än 168
2.  Hur mycket väger du? har ingen våg, så vet inte. Inte för mycket ialafall... Vågen gör så att man får värsta "vikthetsen"
3. Hårfärg och frisyr?  orange/blond&brun... långt
4. Ögonfärg? gröna
5. Skostorlek? 39 (ibland 40)
6.Glasögon? nej.
7. Har du några piercingar/tatueringar? inte en enda. Har haft i öronen..  Vill ha tatuering. Bara 3 år kvar!

FAVORITER

1. Filmer?
har ingen direkt favorit tror jag...
2. Låtar? har ingen favorit där heller. Men bra covers på olika låtar. Sen gillar jag, Jordin Sparks låtar...
3. Årstider? Sommar, för att det är varmt.. Vår för att jag fyller år...  (varför ska man gilla hösten? skolan börjar då!) Vintern, för att det blir nytt år då!
4. Mat/dryck? mat, vet inte?! dryck... cider, sen har jag börjar gilla cola light..  jag vet inte varför. Men jag gör bara det. hahah...
5. Djur? häst & hund
6. Färg? svart, vit, rosa, turkos..
7. Parfym? Britney Spears, fantasy
8. Tv-program? IDOL!, made in sweden... ja.. Man kan säga dokusåpor oxå... :)

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
en mörkgrå&svart. Har en annan svart som jag glömde i gbg, men den är hemma hos min kusin...  Den är svart
2. Vad använder du just nu för skor? Lacoste!!!!!!!! och ballerina...
3. Favoritfärg på kläder? Beror på årstid & humör
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ojj, det vet jag inte...  Snygga koftor & tunikor kanske?
5. Favoritaffärer? MQ, h&m, scorett... Sen så hittar man ju saker på, gina, topshop, bik bok...  ja. ni fattar...
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? det är väldigt olika...

BLANDAT

1. vad heter din farfar?
Bengt B-)
2. Vad har du i din jackficka just nu? ingenting
3. Vad är du beroende av? vännerna, kärlek,familjen &mobilen
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vad tror du på? inte gud ialafall... haha... Tror på mig själv ;-)
6. Vad köpte du senast? Skor.... Om man inte ska räkna med min underbart goda cola light?
7. Har du nåt husdjur? si, en katt
8. Vad bor du i? en villa

PRYLAR

1. Plånbok:
gråååå..
2. Tandborste: grön&vit om jag inte minns helt fel..
3. Tv: Platt LG (tror jag). hahha... (samma svar här oxå)
4. Mobil: Sony Ericsson
5. Sängkläder just nu: ngra vita, med nåt mer på,.
6. Antal kuddar i sängen: 2...
7. Båt: nix, tyvärr.. älskar att åka båt!
8. Skoter: nej,
9. Biljardbord: nej, jag skulle slå sönder den där pinnen.. hahahha ... och bordet... Det är ingen idé att ens fundera på att köpa ett ..  hahahhahha xD

Det va allt för mig denna dagen... Ska bli skönt att gå & lägga sig... Ska läsa en tidning, först ska jag kolla om det har kommit några kommentarer... Sen så om ni vill så kan ni ju kolla på inläggen som vi har gjort idag...  Jag har gjort en jämförelse, hur jag såg ut förra året & detta året.... Exakt ett år skiljer det mellan bilderna! Spännande!
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: PERSSON(den manliga blondinbella) ?

jag är pigg ;)

det där vart ett bra inlägg :) ska också göra en lista om mig lite senare:D

eller vi får se om jag gör de :D

2009-08-23 @ 00:03:23
URL: http://tobiasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin blogg. (Y) :D

2009-08-23 @ 01:30:35
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Postat av: Encs

Sv, okej tack så mycket. Händer idag då :) ?puss encs

2009-08-23 @ 01:32:06
URL: http://encs.blogg.se/
Postat av: A.F

Han e grym ;)

2009-08-23 @ 02:54:26
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: PERSSON(den manliga blondinbella) ?

tack för dina frågor. svaren kommer att dyka upp imorgon nångån efter middagen :D tills vidare säger vi godnatt nu :D kram

2009-08-23 @ 03:50:56
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0