Tanken slår mig varje dag...

Jag har tänkt lite på det här länge... När man är efterklok, inser vad fan det va som man egentligen gjorde!! Att man ändrar sig så sjukt mycket....  Men såklart finns det ju bra beslut som man har tagit, men det är ju dom dåliga besluten som sätter sig på näthinnan!

En sak som jag har skrivit ganska mycket om är ju simningen som jag gick på för några år sedan...  Jag började simma när jag gick i 2an...Då är man 8 år...  Slutade när jag gick i 5an va 11/12 år, tror jag... Från 2002-2006... (slutade i typ, februari 2006, gick i 5an då)... 
Varför jag sluade? Jag tröttnade helt enkelt på det, lärde mig ingenting dom 2 sista åren. Eller det gjorde jag väl, men det va inte alls mycket... När jag va runt 10 år, så fick jag ett erbjudande att vara med i en "medly grupp", dvs. Dom tränar 3 gånger i veckan, mist... Medelåldern är väl på 12-14 kanske? Men då gjorde jag mitt livs SÄMSTA beslut någonsin...  Jag vägrade att börja i den gruppen.....  Så jag fortsatte i min vanliga grupp, lärde mig inte så mycket. Tröttnade & slutade!

Tanken har slagit mig, Tänk om jag hade fortsatt? Hade det varit jag som hade varit Sarah Sjöström? Eller, hur långt hade jag kommit?
Tankarna slår mig minst 2ggr per dag...  Har funderat på att börja, men ändå inte. Kan ju gå till badhuset ändå och simma om jag vill det.... Jag SKA JAG VILL OCH JAG KAN, FRAMFÖRALLT!

Sen har vi det andra beslutet, när jag splade fotboll... Våran tränade började träna ett annat lag, så vi blev utan tränare....  Vi fick 2 st, tillfälluga under ett år... Sen så valde jag att INTE fortsätta, inte i nån annan klubb eller nåt....  Det är också ett förbannat dumt beslut.. Men idag drar det inte så jätte mycket. Men tanken slår mig varje dag, fortfarande!

Sen så har vi alla dom har privata besluten... Dom har vi nog alla ångrat väldigt många gånger!!!
Har du nåt som du ångrar väldigt mycket? Eller nåt annat beslut inom sport tex. som du ångrar?

//Elin♥


en liten Elin... Ser ni håret? Lovely!


Update:

Tänkte säga Godnatt nu, klockan är typ 00.00 nu....  i skrivande stund....  Ska städa imorgon.. Vet inte när vi uppdaterar då, men nån gång under dagen blir det ialfalll...  

Hoppas att ni sover bra... Det ska jag göra...  Underbart ska jag sova! Kommer somna 1 tror jag :D

Kiss&hug. Sweet dreams...

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag läste boken innan jag såg filmen och den tyckte jag var mycket bättre :) kanske därför jag gillar filmen också, hehe jag vet inte :) men jag tycker den är jättebra iallafall! :)<3

2009-08-22 @ 00:20:01
URL: http://eemelielindqvist.blogg.se/
Postat av: A.F

Tack :) ja de tkr ja emd ahn gjort :)

hur ere med dej? :)

2009-08-22 @ 00:52:22
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Börja simma, det är jättebra också :D Kör själv på badhuset litegrann sen kan du ju börja mer.. hm, typ träningssimma, så som du gjorde förut, om du förstår hur ja menar :)

Men varför ville du inte börja i medly gruppen? Hehe..

2009-08-22 @ 08:40:42
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja verkligen skönt :))

2009-08-22 @ 10:30:31
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: I S A B E L L E

jättesöt blogg :D följa varandra via bloglovin? <3

2009-08-22 @ 10:46:35
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: J E S I.blogg.se ♥

du kan väl börja på simning igen?



2009-08-22 @ 10:50:31
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E

följer dig me <3

2009-08-22 @ 11:53:51
URL: http://vaniline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0