Trött på allt!

Jahapp..  Ikväll har jag haft fullt upp med att snacka med massa på msn....  Jag har varit allt från super glad till arg som ett bi....  Där mellan har jag varit förbannad oxå... Och besviken... Ibland blir jag bara så trött på allt & alla...

Vad sägs som om att köpa godis & tröst äta imorgon? Det tycker jag låter som om en toppen idé..... Men innerst inne så vill jag bara åka ner till Malmö.....  För att träffa Sofia.... Gah. hur trött kan man inte bli på allt?

Men den personen som jag har diskuterat med har haft dåliga argument..... Jag kan ju lika gärna säga det nu... Att den lilla överraskingen som jag blev så glad för.. Det va att jag & 3 kompisar skulle till Liseberg.. Den ena kunde inte av förklarliga skäl!!! Sen kom en annan som sa att den inte ville helt plötsligt för att den tycker att det blir för mkt att vara där 3ggr på ett år!? Den sista vill inte lägga ut så mkt pengar på tågresa.

MEN WTF! Från början ville ju människan. Alla va värsta på...  Sen bara,, nej!!! JAG BLIR TRÖTT PÅ DET!

Nu försår ni varför jag vill tröst äta lite godis va? Det är inte ofta som jag blir så arg som jag är nu.. Det är nära att min bägare rinner över nu! Med det menar jag att jag snart inte orkar mer, jag är nära på att gråta va besvikelse & ilska! Nu menar jag det verkligen...  Pappa kom in för att betala... Jag sa bara, nej. Det blir inget... För ***** kan/vill inte p.ga en aneldning.. (som ni inte behöver veta!) Sen så kände jag att en tår va på väg....  Still going strong....

Vill bara ha ett slut på skiten och  allt!!!!!
Nu har ni fått förklaringen på den dåliga bloggningen under kvällen...  Jag skriver innan jag går & lägger mig.... Imorgon(idag) under dagen, så är jag inte säker på om det kommer bli bästa uppdateringen. Men det finns ju sina skäl till det oxå! Som ni vet vid det här laget!!!!!

//Elin♥


en glad Elin för ett tag sen...

Kommentarer
Postat av: karro

söt blogg :D

2009-08-15 @ 00:54:02
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: BECKY- glamorous life overseas

re: yes det har jag, justin heter han

2009-08-15 @ 01:19:36
URL: http://beckyberry.blogg.se/
Postat av: adina

nän okej :)



åh.. ibland går allt fel!

2009-08-15 @ 01:43:51
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0