Lista nr2...

Tänkte fördriva tiden lite med en lista. Samma som Hanna gjorde förut... Men har man tråkigt så har man =)

Lovar du att vara ärlig?  promise

Du heter: Elin.. Resten är top secret =)

Smeknamn: hmm, tror inte att jag har nåt smeknamn...

Låt som när du är ledsen sörjer till? ehm, jag brukar inte sörja så mkt. hehe

Beroende av: vänner, mobilen & lite till!

Vad behöver du mest just nu: hmm... Sova kanske?

Vad tror folk om dig? Vet inte, brukar inte fråga..

Stämmer det? beror ju på vad dom tror

Vad får du oftast komplimanger för? hela mig. hahahha. nejdå. men jag vet inte. ansiktet kanske? eller hur jag är som person..

Vad säger du för att imponera på någon? hmm. Jag vet inte. Har några sliskiga raggningsrepliker. Men dom kommer bara till använding, ibland ;D

Hur imponerar man på dig? Vara sig själv, få mig att skratta, charma mig & krama mig :) (hahaha)

Brukar du skratta för dig själv?  japp..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hmm. har raderat lite och vissa ska jag inte skriva här men: haha, ska sova nu puuuuiis<33  (hahah,fråga för guds skull inte vem det är från!)

Var bor du? 2 mil utanför Karlstad

Trivs du där: det blir vad man gör det till ;D

Äger du några converse: nejj.

Sprit, cider, vin eller öl: cider

Vad har du för mobil: Sony Ericsson W910i (tyvärr är den lite damp just nu)

Nästa mål i ditt liv: komma in på den gymnasielinjen som jag väljer & ja, lite till..

Hur svarar du i mobilen: "Hallå" eller "hej det är Elin"

Vem ringde du senast? Pappi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: (ojj, det kommer jag inte ihåg, men nåt i denna stilen): Hejdå...

Antal timmar sömn inatt: 7½ max..

Sov du ensam: japp tyvärr.. Nallen kan få komma om den vill =)

Brukar du komma i tid: JA! Får ångest annars..

När mår du bra: när allt går som jag vill & när jag är med mina lovely friends

När blev du fotad senast: igår, herre min gud. Va nog med på ett och ett annat foto där ;)

Hur känner du dig nu: trött..

Vanligaste färg på dina kläder: på vintern & hösten, svart, vitt grått.. på sommaren & våren. Rosa kanske?

Vad tycker du om fötter: mina är fula & missbildade... haha.. Tycker att dom är bra att ha ;D

Vad saknar du: Sofia & ja...

Favorit dryck på morgonen: dricker inget på morgonen ..

När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika men mellan 1 &2..

Är du blyg? ibland så..

Sysslar du med någon idrott: jag rider ju, om ni inte har missat det?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaaa!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: omklädningsrummet, få reda på hemlisar... hmm..

Är du nöjd med ditt liv: jarå, men det finns saker som man kan ändra på.. Svårt att tro men sant..

Vad är det värsta du vet? falska vänner kanske?

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är olika...

Vad längtar du till? alla lov ...

Har du bra vänner och äkta vänskap? jarå, några är bra. Andra är bäst..

Vad är det finaste du fått? herregud, vad svårt detta va...  jag vet inte...

Om fem månader: Är det januari och vi har börjat skolan ibland, jag längtar till sportlovet. dock inte till nationella. Jag har valt gymasie...5 månader efter det så har vi sommarlov..

Om ett år?: Börjar jag gymnasiet. Förhoppningsvis med en eller 2 kompisar. Har kanske en kille.. och är ett år äldre..

Du samlar på: pengar. hahah. nej.. jag vet faktikst inte... Tror inte att jag samlar på nåt..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: hmm. jag smsar nog Sofia ... Om jag skulle vara jätte arg så skulle jag nog ringa. Men vi har aldrig hört varandra prata. Så skulle nog bli lite stelt. hahah

Har du strumpor på dig nu: nej.. överskattat.-

Är det okej att gråta: varför skulle det inte vara det?

När grät du senast: va nog när jag såg på nåt tvprogram eller när jag hörde nån sjunga...

Bär du glasögon eller linser: nej, lucky me..

Har du piercing: inte en enda faktikst. Har haft i öronen... funderat på näsan. Men näe. Sen är jag nickelallergiker oxå, tror jag..

Vill du gifta dig: ja, vet inte med vem och vart bara. Men tror inte i kyrkan..

Vill du ha barn:  jappp det oxå..

Är du bra på att laga mat: nej. Men har vg i hemkunskap..

Är du flygrädd: nja. Beror på.. Men inte när jag är i flygplanet men utanför..

Hur vig är du: inte så jätte...  Va det när jag va liten.. kunde gå ner i splitt då.. Kan inte det nu. hahha

Vilken är din favoritglass: jaru, jag vet inte..

Tror du på ett liv efter döden: NEJ!

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Vilken ögonfärg har du: Gröna(lite blå är dom oxå)

Röker du: finns det nåt vidrigare? behöver jag säga nåt mer? (vattenpipa är undantag)

Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 gånger i veckan

Vad är det viktigaste i livet?: Att jag är bäst & att jag är happpiiie :D

Allt för mig just nu..ska faktiskt snart röra mig mot sängen. Men skriver innan det.
//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0