Visste du att...

Vi kör en visste du att... Innan jag går & lägger mig, för detta blri mitt sista inlägg. Är så trött..

-.... Jag älskar att driva med folk. Det är typ det bästa jag vet och jag skrattar lika mycket varje gång...

-.... Jag tycker att det bästa med en kille är om han kan sjunga. Tror inte att jag är ensam om det...

-.... Jag har alltid tyckt att bild,engelska och histora är tråkigt....

-.... Jag lärde mig att knyta skorna när jag va 4år? Jag sa till mamma att "jag kan själv".. och visst kunde jag, envis som jag är så lärde jag mig och kunskaperna sitter i!

-.... Mamma tycker att jag har ett bra "löpsteg" och att hon tycker att jag ska börja springa..

-.... Jag tycker att åka slalom är bland det roligaste som man kan göra, på vintern... Störtlopp är inga fel det heller!

Detta va allt för denna gången, ni fick veta ganska mycket ändå tycker jag....  Nu ska jag ner och hämta ELLE..  Se om det finns nåt kul i den tidningen..

Sov så sött allihop, så hörs vi imorgon..
//Elin♥


visste ni att jag har en hemlighet som bara en vet... Snart 2..
och vet ni att,... eller nej det va inget!


Kommentarer
Postat av: Millaaa

fin blogg :)

2009-08-30 @ 10:23:30
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0