Youtube & tv

Oj så dålig uppdatering jag har bjudit på ikväll & idag för den delen...  Men jag är så sjukligt trött så det finns inte! Vet inte varför jag är det. Men jag är bara det, och så finns det ingen inspiration för 5 öre..

Jag har inte gjort så mycket under kvällen, just nu så har jag fastnat framför youtube....  Det är inte alls ovanligt som man hittar mig framför youtube, men det är nästan så att jag vill tack gud för det. Men nu ska vi inte bli religösa här. Känns inte riktigt som min grej...

Jag funderar på att kolla nåt Rocky&Drago program, även fast jag har sett alla minst 3 gånger, det är som idol. Går att se flera gånger och är nästan lika kul varje gång... Men varje gång jag ser rocky&drago så vill jag ut och resa. Men det får bli när jag har slutat skolan som jag blir en liten (vad det nu heter som reser runt?) resande människa. Nån som vill med då kanske? Men Sofia du har lovat att följa med!

Nej, nu ska jag kolla lite tv, fast på datorn då... Om jag inte fastnar för länge med youtube...

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0