091204

Hejjhejj :)

Hmm. Tänkte bara säga att jag lever, wiiihooow!. hahah..  Okej, lite allvar :O Jag är ganska trött och har varit det typ hela dagen,...  Hörde även att en kompis läste bloggen, haha. Hade jag ingen aning om. Nu ska jag inte skriva om några julklappar som hon ska få ialfalll !!

Annar så drog vi till stallet direkt när vi kom hem. Det va väl okej, men min häst fick värsta rycket när jag hade släppt tyglarna...  Typ börade galoppera? hahaha. Men jag satt kvar, tro det eller ej!

Har inte så mycket kul att berätta faktikst. Svarar på kommentarerna lite senare. För jag hade tänkt att se på idol lite idag...  Ska försöka att kolla hela programet. Westlife kommer oxå har jag sett...  Men jag tycker ändå att Erika borde ha vunnit...

Peace

hoppas att ni har reflex!! :-)

Kommentarer
Postat av: azra

sV; hehe okej :D

önskar att jag med hade en häst, så himla kul o rida ( misstolka nt -.-) :)

kram

2009-12-04 @ 20:18:44
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Kul att du gillar den :D

Vet inte xd

2009-12-04 @ 20:52:29
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: iza (:

Sv: Ja det gör så att eleverna blir utbrända..

Min svenska lärare sa till och med idag att jag såg utbränd ut, jag menar jo tack det vet jag, men att hon påpekar det.. ;S

2009-12-04 @ 22:54:09
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0