091208

Hej!

detta är typ den bästa dagen i världshistorien på länge...  Jag har valt att inte plugga på nåt, hur underbart låter det inte? Så nu när jag har skrivit detta inlägget så ska jag duscha tror jag.. Sen upp hit igen och svara på kommentarer...
Efter det så ska jag måla naglarna, sen så ska vi bort halv 7... 

Så på en timme så ska jag ha skrivit 2 inlägg (detta óch ett till) samt vara klar för att åka... Duscha kan jag göra på 15 min...  svara på kommentarer 30 min. hahah..  Jag hittar alltid nya bloggar när jag svarar på kommentarer, förstår inte varför? Men det är alltid kul!!

Annars så är det prima ballerina med mig, slappate delen av skolan kvar nu... 8 dagar kvar i skolan.. Sen så är det ju lucia och turneringar på skolan... Så vi kommer inte ha idrott nästa vecka, awh. sååååå tråkigt. Måste nästan sätta mig ner och gråta lite... ;-)

Men nu ska jag hoppa in i duschen...  Men innan det. Ta bort nagellacket...
Ni får ha det bra. Svarar på kommentarerna om ½ timme max, typ :)


tack för alla fina kommentarer.. Sen så såg jag att ni gillade skorna...  Snart kanske det kommer ett par andra skor.. som jag oxå gillar :)

Kommentarer
Postat av: hejannw

hoppas det :O

2009-12-08 @ 17:41:08
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: f

hehe :)



tack :D <3

2009-12-08 @ 17:44:32
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0