091215

heeej :)


sådär. nu har vi varit i både skolan och i stallet... stallet så red vi inte, för hästarna har inte fått snösulor än. Så vi longerade bara lite... skolan va inte så jobbig den heller, men segt att gå dit! Som tur är så har man ju vänner som gör den bättre... Ibland lite jobbig... hehe. ;-)

Har kollat på kommentarerna lite oxå..  Jag säger tack igen...  ni är så söta att jag skulle vilja ge er allihopa en fet kram!
Vet ni vad jag har gjort? Jag har BÖRJAT att städa lite, med andra ord lagt in 95% av alla kläder som låg och skräpade... Nu ska jag bara dammsuga lite, men det tar jag imorgon efter skolan. För jag vill bli av med det! Det skulle vara så jääävla skönt!
En till sak som är jävligt bra är att jag har EN  lektion imorgon, och det är matteprov... hahahha.. Jag vill inte klaga på skolan...

Bussen hem idag är oxå en histora i sig.... Men fan va kul vi har och va underbara små pojkar vi har som förgyller den tråkiga bussresan hem, som bli rolig! ... Dom är väl kanske inte så små, men yngre!!!

Nu ska jag duscha... Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker!!!

♥  svarar på kommentarerna om ½ timme.... typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0