clothes



Tänkte visa er resten av kläderna som jag hittade på forever21. Det va inte så jätte mycket men, ändå... det finns nåt för alla där!
(klicka på dom små bilderna för att se dom större)


lite snyggare än dom som gina har, om jag får säga det själv...


    
finns i fler färger :), enkel men ändå snygg ;D

    
jag äger inte ett pat gråa jeans, men dom här va faktikst helt okej

 

   
kanske lite mer för sommaren?

Nu ska jag svara på kommentarer, sen fixa mig lite kanske och se på tv... Jag hade även tänkt att skicka ett sms. hehe... Så nu vet ni det!
Hoppas att allt är bra med er, och att det inte är för kallt. Här är det -7.7....
Såg även att det uppskattas att vi skriver mycket, kul att ni gillar det... Några ialafall. Jag gillar att ni kommenterar !


Kommentarer
Postat av: Becca

ja långt hår är jättefint! :) men det finns riktigt balla frisyrer till korthåriga tycker jag (;

2009-12-19 @ 14:49:06
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: men även om det finns många "tråkiga" saker med att vara tvilling finns det nog fler toppensaker med det, enligt mig (; Som att låna kläder och alltid ha någon tillexempel ;)



Las palmas, puerto rico var jag :D har bara varit utomlands två gånger och båda gångerna där, hihi jag älskar det stället! inte för att jag har något att jämföra med men ändå ;)

Har du varit på GC? (:

2009-12-19 @ 15:04:24
URL: http://johannasvea.devote.se
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

snygga plagg :D

2009-12-19 @ 15:25:24
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0