dags att

lära känna mig lite bättre för er nya läsare för ni är faktiskt några stycken :) och ni blir bara fler och fler, skitkul! :D



Är du..

Arrogant: haha, vad är det ? xp

Osäker: ibland, om jag inte har gjort saken innan

Trött: varje morgon och ibland hela dagarna ^^

Intressant: nej inte så jätte direkt va xp

Smart: ibland

Barnslig: ahru :o

Liten: nej, 15 bast ju ;o

Lätt: mellan ^^

Skoltrött: mja, ganska

Rolig: ibland får jag också till det (med skämt)

Pratglad: ibland så ;o

Frågvis: kan vara xp

Organiserad: i mitt rum är dt ingen ording alls

Hälsosam: nja

Blyg: jaa

Attraktiv: nja xp

Lätt uttråkad: nej ;p

Vegetarian: Nej

Besatt: av vem skulle dt vara liksom ?

Pålitlig: Ja

Filosofisk: vissa dagar

 

 

Har du..

För många vänner: vilken fråga

Förföljelsemani: vad är det? xp

Tvångstankar: neee

Färgat håret: aa, men typ längesen nu ;d

Brutit några ben: never

Några piercings: Öronen

Egen dator: yes

Gjort bort dig rejält: har jag säkert, kommer inte på något smaskigt nu bara att bjuda på

Bra självförtroende: helt okej

Komplex: det har de flesta, nästan ingen är perfekt

Kysst någon: Ja

Haft sex: vad skulle den informationen hjälpa dig ?

Tagit nakenbilder: oja, varje dag ;o. varför skulle jag säga dt isfl ?

Sagt jag älskar dig till någon idag: jaaa

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: inte kär nej

Dumpat någon: aa

Stulit någonting: inte jag inte ;o

Gjort något olagligt: aa, men inget allvarligt

 

 

Vem..

Saknar du: Helena för fan

Vill du döda: någon dum person

Rörde dig sist: mamm

Slog du sist: Jimmy

Kramade du senast: Johanna

Kysste du senast: pussade worys förut (hästen)

Skrev du till sist: Alexandra

Vill du vara som: mig själv, haha. nejdå men jag vet fan inte ;o. min kompis helena kanske ;p

Sårade dig sist: blir ju så glad av en sån här fråga, man tänker ju inte alls på det då -.-

Vill du bli galet full med: kanske dig?

Gjorde dig riktigt glad senast: mina vänner gör mig alltid glad

Fick du sms från senast: Helena

Ringde dig senast: Pappa

Ska du gifta dig med: min blivande man?

Får dig att skratta: vännerna , lätt


Kommentarer
Postat av: marre

ja men jag mena andra dagar xD

2009-12-05 @ 00:14:30
URL: http://marrecares.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

godnatt - sovgott :)

2009-12-05 @ 00:33:24
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA

sv: haha, jag har aldrig varit något direkt fan av dem, haha :D.

2009-12-05 @ 09:18:41
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: A.F

ljug inte, du e besatt av mig

2009-12-05 @ 09:51:58
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0