delar rum?



Vet ni vad? Nu ska jag röra mig mot sängen, det betyder inte att jag kommer somna nu, men jaa. ialafall...

Fick en fråga från Sandra i kommentarerna, som jag vet för övrigt har läst bloggen ett tag och själv är tvilling!

Hon undrade om vi delar rum? Nej, det gör vi inte. Vi gjorde det när vi va mindre. Men nu har vi våra rum bredvid varandra. Så jag har typ exakt allt som Hanna gör... Det kan vara jobbigt, men på ett sätt inte..

Ni får gärna fortsätta ställa frågor om ni får några, man märker ju att fler intresserar sig av sånt här. Det visade sig att nån hade en kompis som va lik henne. Så hade nån frågat om dom va tvillingar..  Sen nån va väldigt nära sin syster, så att dom nästan va som tvillingar...  Sen har vi ju en som är tvilling som har blogg... jaa.  Ni ser!

Men vi hörs imorgon, lite senare. För jag ska se på taking the stage först, sen så ska jag städa.. Fyy så kul, men tror att jag bara ska dammsuga lite imorgon...   Jag skulle behöva städa här 3ggr/veckan, för att jag fäller som en hund. hahaha. Men that´s life :D

Hoppas att ni sover så sött och får en underbar fredag kväll/ Lördag!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Själv delar jag rum med tvillingen, det är ganska jobbigt eftersom vi har samma kompisar och sånt så vi är typ med varandra hela tiden xD

Btw, det är kul att ni skriver så många inlägg varje dag, inte så många som gör det^^

2009-12-18 @ 23:11:53
Postat av: shadi

hehe:D

2009-12-18 @ 23:17:20
URL: http://lifeinmyeyes.blogg.se/
Postat av: shadi

de e kul att skriva inläggxD

2009-12-18 @ 23:17:56
URL: http://lifeinmyeyes.blogg.se/
Postat av: kajsa

åh, tack :D

ja har den bilden i headern med nu!

2009-12-19 @ 11:42:34
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0